#MoreLoveLessSpam, czyli raport DBMS dotyczący spamu
Zajmując się big data marketingiem spółka DBMS przetwarza i analizuje miliony danych, aby z jak najlepszym skutkiem dotrzeć do odbiorcy w kampaniach marketingowych. Na co dzień jej eksperci korzystają z kanałów SMS, e-mail czy social media, aby odnaleźć tych, którzy przejawiają zainteresowanie produktem lub usługą. Problem, na jaki napotykają od dłuższego czasu jest zjawisko spamu. Mało kto zastanawia się bowiem nad bilansem korzyści bardzo intensywnych bezpośrednich kampanii internetowych.
2017-02-14, 09:53

Toteż, podejmując nierówną walkę z nawykami i przyzwyczajeniami marketerów zespół DBMS przygotował raport powstały w wyniku przeprowadzenia ankiet na temat postrzegania marki przez pryzmat SPAMU, który od niej otrzymuje. Badanie zostało wykonane w styczniu i lutym 2017 za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz ankiet elektronicznych. W badaniu wzięło udział 5 500 osób.

Wyniki raportu można podsumować jednym stwierdzeniem: #morelovelessspam.
Raport do pobrania na blogu DBMS: https://edbms.pl/more-love-less-spam/.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.